• Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis ve kumar oynatılmamaktadır! Asya Bahis Forum Sitesi, Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Asya Bahis Forum sitesinde tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal olmayabilir, Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapmalıdır. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir.

    Skype : live:.cid.a929326185b46229

Threads'in çıkışının ardından Twitter'da kullanıcı düşüşü yaşanıyor

miRBey

Member
Threads'in çıkışının ardından Twitter'da kullanıcı düşüşü yaşanıyor

Cloudflare'in CEO'su Matthew Prince, Threads çıkış yaptıktan sonra Twitter'ın kullanımlarında yüzde 5'lik bir düşüş yaşandığını duyurdu. Ayrıca markaların yüzde 87'sinin Threads üzerinde Twitter'dan daha fazla etkileşim aldıkları vurgulandı.

Meta'nın Twitter rakibi Threads, çıkış yaptığı ilk haftada tüm zamanların en hızlı büyüyen uygulaması oldu. Sadece 5 gün içinde daha önce rekoru elinde tutan ChatGPT ve TikTok'u geride bırakarak 100 milyondan fazla kullanıcıya ulaştı. Threads'in Avrupa Birliği ülkelerinde çıkış yapmaması göz önünde bulundurulduğunda ciddi bir başarı olduğu kaydedildi. Threads çıkış yaptıktan birkaç gün sonra DNS hizmeti Cloudflare'in CEO'su Matthew Prince, Threads'in lansmanından bu yana Twitter'a yapılan ziyaretlerin yüzde 5'lik bir düşüş yaşadığını duyurdu. THREADS'E ŞANS VERECEKLERİNİ SÖYLEDİLER

Ayrıca Amerikalı anket şirketi Ipsos tarafından yaplan bir ankette Amerikalı Twitter kullanıcılarının yüzde 58'inin Threads'i deneyeceklerini veya zaten denediklerini söyledi. EN BÜYÜK KULLANIM GÜNÜ OLDUĞUNU İDDİA ETTİ Twitter'ın CEO'su Linda Yaccarino geçtiğimiz günlerde Şubat ayından bu yana Twitter'ın en çok kullanım günü olduğunu iddia etmişti. MARKALAR THREADS ÜZERİNDE DAHA FAZLA ETKİLEŞİM ALIYOR Öte yandan haberde Twitter'daki gönderilerle aynı olsa da yeni platform Threads'te markaların yüzde 87'sinin gönderilerinde daha fazla beğeni ve etkileşim aldıkları vurgulandı.
 
Üst